Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Tankar, tankar och mer tankar...

Av Quinn - 8 september 2013 18:08

Hej hopp allihoppa!


Idag tänke jag skriva av mig lite, och önska att man bara kunde önska så slog saker och ting in utan att behöva arbeta hårt för saker och ting, specielt detta jag gått och tänkt på fram och tillbaka fram och tillbaka.. jag blir nog sn

 

art tokig.


Men ska iaf berätta för den första i morgon eller i dag på facebook.. vet inte hur jag ska göra, är lite små pirrig men vet att hon kommer nog ta det bra :D haha. Sen ska jag ta nästa steg och ta tag i detta för engång av alla och göra det! Berättar inte änn vad det är tyvärr ;), ni får vänta ett tag till för att veta.

Är för övrigt irriterad då jag har pratat med en kille i snart en halv månad och från ingen stans slutar han svara på mina medelanden och skit..


Annars så har min dag vart extremt lång och tråkig, inte mycket har hänt förutom att jag hjälpa min mamma med att förberädda inför min lillebrors fördelsedag på fredag och vi ska ha kräftskiva samtidigt med brännboll.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quinn - 18 september 2013 07:42

Idag vakna jag nog på fel sida. Vaknade klockan 6.30 av att det är för tyst hemma jag går upp och inser att mamma inte gått upp än, så fick vecka henne och sen äta frukost fort så jag kunde åka med henne så jag slapp att cykla i detta regn benägba vä...

Av Quinn - 3 september 2013 09:33

Som att detta är mitt första blogg inlägg tänkte jag berätta lite om mig själv och lite mer utförlig om vad jag kommer skriva om och sådär :).   kallas för Quinn, smeknamnet fick jag av mina vänner då hon tycker att jag time to time är väldigt li...

Presentation


Hej och välkomna till mig blogg!

Här kommer ni få läsa om mitt liv som Androgyn kille, imoed det menar jag att jag klär mig femenint och maskulit. Men sedan kommer jag skriva om allt möjligt från kläder, skor, smink och annat skoj! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards